Tovább marad velünk az Audi A8, késik az elektromos utódja
Hiába 7 éves modell, nagyon úgy néz ki, hogy az aktuális Audi A8 továbbra is a kínálatban marad.
Hiába 7 éves modell, nagyon úgy néz ki, hogy az aktuális Audi A8 továbbra is a kínálatban marad.
A biturbó V8-as motorral szerelt luxusszedánnak kevés igazi ellenfele akad az Autobahnon.
Hagyományos kupé vonalvezetés, keret nélküli ajtók és zéró B-oszlop a valaha készült leglátványosabb A8-as Audin.
Picit rangon aluli egy 4 hengeres motor az Audi flagship szedánjában, még akkor is, ha villanymotorral van támogatva.
„4SZEMÉLYES, HOSSZÍTOTT, MINISZTERI JÁRGÁNY GYŐRBEN!”
Valahonnan a távolból finoman dorombol a 6 literes 12 hengeres, fejünket puha párna, hátunkat és vádlinkat masszázs kényezteti, finoman terjeng a fedélzeti parfüm illata, az ezüst poharakban behűtött Dom Perignon gyöngyözik. A csúcs Maybach S-osztály átértelmezi a luxusutazás fogalmát.
Az új zászlóshajó modell az RS6 Performance-nál és az RS E-Tron GT-nél is nagyobb teljesítményűnek ígérkezik.
A "villámgyorsan húzódj le előlem" jegyében fogant, sokakat egyenesen elrettentő külső mögött politikailag teljesen korrekt zéró emissziós technika rejtőzik, és akkor a high-techtől tocsogó luxus utastérről még nem is beszéltünk. Kipróbáltuk az i7-es BMW-t.
A világ legerősebb és leggyorsabb S8-asaként hirdetett kocsi kevesebb, mint 4 másodperc alatt ugrik fel 100-ról 200 km/h-ra.
A nyújtott tengelytávú és szinte szalonállapotú luxusautóban egy 6 literes motor rejtőzik.
A bőven 4 másodperc alatti 0-100-as gyorsulásnak alaposan megkérik az árát.
Az ingolstadti gyártó felfrissített luxusszedánja legolcsóbban 34 millió forintból úszható meg.
A belépőszintű modellben egy 286 lóerős 3 literes dízelmotor található.
A legnagyobb csendben suhanó luxusautó minden korábbinál tágasabb utastérrel kecsegtet.
A polgármester szolgálati autója 2023-as évjáratú.
A győri polgármester indokolatlanul magasnak tartja az autók bérléséért kifizetett összeget.
Az önkormányzat és a polgármesteri hivatal összesen hat Audit bérel és erre havi 3,6 millió forintot költ.
A modernizált csúcsmodell kevesebb, mint 4 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
A négykarikás német gyártó megejtette a négyéves típus első komolyabb ráncfelvarrását.
A négykarikás német gyártó közel 9 évtized után támasztja fel a patinás luxusmárkát.